^Back To Top
foto1 foto2 foto3 foto4 foto5
Get Adobe Flash player

Zapraszamy Rodziców

na zebranie grupowe w dniu 11.06 o godzinie 17.00 w celu zapoznania z obserwacją końcową dzieci oraz wstępnymi informacjami na nowy rok szkolny. Wspólnie podejmiemy kilka decyzji, m.in. o książkach dla dzieci.

Wycieczka

13.06. jedziemy na wycieczkę do Parku Ewolucji w Sławutowie.

Prosimy zapoznać się z regulaminem i harmonogramem wycieczki, podpisać zgodę na udział swojego dziecka oraz wpłacić kwotę 53 zł za przejazd i bilet wstępu.

W dniu wyjazdu śniadanie będzie o godz. 8.15. Prosimy o przyprowenie dzieci do godz. 8.30.

W tym dniu dzieci otrzymają suchy prowiant oraz wodę; mogą również zabrać swój plecak z drobną przekąską (kanapka, owoc), bez cukierków, wyrobów z czekoladą i zabawek.

Święto dzieci

1. I. Dzisiaj święto wszystkich dzieci,

niech nam pięknie słońce świeci.

O, jak ptaki dziś śpiewają,

tak życzenia nam składają.

Ref.: weźmy się wszyscy za ręce w kole,

podskoczmy w górę, klaśnijmy w dłonie.

Na palcach wznieśmy się wesoło

i zróbmy mały obrót wkoło.

1. II. Wszyscy śmieją się od rana,

każda buzia roześmiana.

Czar zabawy dziś panuje.

Każde serce się raduje.

Ref.: weźmy się wszyscy za ręce w kole...

Drodzy Rodzice / Opiekunowie

Czerwiec to ostatni miesiąc roku szkolnego. Przed nami podsumowanie roku przedszkolnego. Wiele się wydarzyło. Poznaliśmy mnóstwo piosenek, wierszyków, opowiadań, baśni i wyliczanek. Uczyliśmy się czytać, pisać, liczyć, dodawać i odejmować, mierzyć, ważyć.

Wykonaliśmy wiele twórczych prac plastycznych. Dbaliśmy  o swoje zdrowie i staraliśmy się dobrze odżywiać. Codziennie się gimnastykowaliśmy i rozwijaliśmy siłę szybkość oraz precyzję ruchów. Potrafimy odróżnić prawą rękę od lewej i zbudować bardzo wysoką wieżę z klocków. Nie sposób wspomnieć o wszystkich sukcesach. Tym czasem pora pomyśleć o wakacjach, o wycieczkach nad morze i w góry, o kąpielach w jeziorze, o wyjazdach do babci, o słońcu i czereśniach w sadzie oraz o wielkich wakacyjnych przygodach. Jednak zanim się to wydarzy, chcemy opowiedzieć  o tym, co wydarzy się w przedszkolu w czerwcu.

Pierwszy tydzień upłynie nam na świętowaniu Dnia dziecka, który będzie okazją do przypomnienia o prawach i obowiązkach każdego z nas. Porozmawiamy również o dzieciach mieszkających w różnych stronach świata. Dzięki temu ukształtujemy postawę tolerancji i szacunku oraz poszanowania odmienności drugiego człowieka. Rozwiniemy sprawność fizyczną podczas pokonywania toru przeszkód. Będziemy opowiadali o naszych marzeniach. Kolejny tydzień upłynie nam pod znakiem lata, które na dobre zagości w przyrodzie. Dokonamy licznych obserwacji przyrodniczych. Porozmawiamy o biwakach. Nauczymy się bardzo ważnych zasad bezpiecznych zachowań: w czasie burzy, ochrony przed nadmiernym promieniowaniem słonecznych. Przez cały miesiąc będziemy spędzać dużo czasu w przedszkolnym ogrodzie. Weźmiemy udział w grach, zabawach ruchowych, muzycznych, tanecznych i integracyjnych. Rozwiążemy różnego  rodzaju zagadki i zadania matematyczne. Nauczymy się rozwiązywać konflikty i spróbujemy panować nad emocjami. Rozwiniemy swoje zainteresowania i talenty.

Przyszedł czas, by pożegnać się z przedszkolem, z zabawkami, książkami, przedszkolnym ogródkiem. Miło będzie przypomnieć sobie chwile spędzone razem, pooglądać zdjęcia, przytulić ulubione zabawki. Każdy opowie o tym, co najbardziej podobało mu się w przedszkolnym życiu. Jeszcze raz wspólnie zaśpiewamy nasze ulubione piosenki. Poukładamy na półkach zabawki i książki.

Do zobaczenia w nowym roku szkolnym

Wakacyjne rady. Wiera Badalska.

Głowa nie jest od parady

i służyć ci musi dalej.

Dbaj więc o nią i osłaniaj,

kiedy słońce pali.

bo zatruć się możesz.

Urządzamy grzybobranie.

jaka rada stąd wynika?

Gdy jakiegoś grzyba nie znasz,

nie wkładaj do koszyka.

Biegaj boso bo przyjemnie,

ale ważna rada:

idąc na wycieczkę,

dobre buty wkładaj! (...)

Copyright © 2013. Przedszkole nr 44 w Gdyni Rights Reserved.