^Back To Top
logo
foto1 foto2 foto3 foto4 foto5

Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; plgContentAdmirorGallery has a deprecated constructor in /home/przedszkav/www/plugins/content/admirorgallery/admirorgallery.php on line 19

Warning: "continue" targeting switch is equivalent to "break". Did you mean to use "continue 2"? in /home/przedszkav/www/templates/dd_kidsschool_23/functions.php on line 199

Aktualności Żabek

Materiały na luty

PIOSENKA DO NAUKI NA M-C LUTY

Na bębenku.

Mam bębenek, ram-tam-tam,

przez dzień cały na nim gram:

bum, bum, bum, bum, raz, dwa, trzy,

teraz ze mną zagraj ty.

 

Mam bębenek, ram-tam-tam,

i z kolegą na nim gram:

bum, bum, bum, bum, raz, dwa, trzy,

teraz ze mną zagraj ty.

 

Mam bębenek, ram-tam-tam,

dla mamusi na nim gram:

bum, bum, bum, bum, raz, dwa, trzy,

teraz ze mną zagraj ty.

 

WIERSZ DO NAUKI NA M-C LUTY

Morskie muszelki - Stefania Szuchowa

Ile wody! Ile piasku!

Mruży oczy Jaś od blasku.

Tu muszelka... Tam muszelka...

Będzie z tego radość wielka.

Ta muszelka jest różowa...

Inną niesie fala nowa.

Koło bosych nóżek rzuci

i do morza szumiąc wróci...

WITA NAS LUTY

Tematy na luty:

  1. Gdynia moje miasto.
  • Skupienie uwagi na treściach przekazywanych przez nauczyciela.
  • Określa miejsce zamieszkania (miasto-wieś)
  • Nazywanie swojej miejscowości.
  • Poznanie legend związanych z Gdynią.
  • Zwracanie uwagi na piękno najbliższego otoczenia (krajobraz, architektura).
  1. Baśnie, bajki, bajeczki.
    • Słuchanie wierszy, opowiadań, baśni polskich i zagranicznych autorów
    • Dzielenie się informacjami na temat ulubionych książek.
    • Wyszukiwanie takich samych przedmiotów, obrazków.
    • Wskazywanie różnic pomiędzy dwoma przedmiotami, obrazkami.
    • Zapamiętywanie prostych, krótkich rymowanek, wierszy, tekstów piosenek.
    • Odpowiadanie na pytania dotyczące wysłuchanego utworu.
  • Liczenie wyodrębnionych przedmiotów z wymienianiem liczebników głównych.

3.        Muzyka wokół nas.

  • Śpiewanie piosenek o łatwej linii melodycznej i krótkim tekście.
  • Słuchanie utworów instrumentalnych.
  • Uczestniczenie w zabawach w kąciku muzycznym; poznawanie grzechotki, kołatki, bębenka, tamburynu.
  • Poznawanie sposobu gry na instrumentach perkusyjnych.
  • Tworzenie własnych instrumentów z dostępnych materiałów, w tym materiałów odpadowych
  • Próby akompaniamentu do piosenek na wykonanych instrumentach.
  • Rozpoznawanie różnych odgłosów, dźwięków dochodzących z bliskiego otoczenia.
  • Rozpoznawanie dźwięków poznanych instrumentów perkusyjnych.
  • Rozpoznawanie i naśladowanie różnych odgłosów, np.: wybranych zwierząt, pojazdów.
  • Odtwarzanie proponowanego rytmu (klaskanie, tupanie).
  • Zapamiętywanie prostych, krótkich rymowanek, wierszy, tekstów piosenek.
Copyright © 2013. Przedszkole nr 44 w Gdyni Rights Reserved.