6.30 – 8.00 Schodzenie się dzieci do przedszkola.
Czynności opiekuńcze, higieniczne i organizacyjne.
Zabawy spontaniczne przy niewielkim udziale nauczyciela.
Wspieranie rozwoju dziecka poprzez różnorodne zabawy i ćwiczenia
prowadzone pod kierunkiem nauczyciela.
8.00 – 8.15 Zabawy i ćwiczenia poranne prowadzone pod kierunkiem nauczyciela.
8.15 – 8.30 Przygotowanie do śniadania. Czynności samoobsługowe i higieniczne.
Wdrażanie zasad higieny i kulturalnego zachowania.
8.30 – 9.00 Śniadanie.
Wdrażanie zasad kulturalnego spożywania posiłków.
Poznawanie wartości zdrowego odżywiania.
Rozwijanie umiejętności pełnienia roli dyżurnego.
9.00 – 12.00 Wspieranie rozwoju dziecka poprzez prowadzenie dydaktycznych zajęć
programowych.
Organizowanie zajęć na świeżym powietrzu.
Zabawy organizowane i spontaniczne przy niewielkim udziale nauczyciela.
Inne przedsięwzięcia i zadania wspierające rozwój dziecka
12.00 – 12.30 Przygotowanie do obiadu. Czynności samoobsługowe i higieniczne.
12.30 – 13.00 Obiad.
Wdrażanie zasad higieny, kulturalnego zachowania i spożywania
posiłku. Poznawanie wartości zdrowego odżywiania.
Rozwijanie umiejętności pełnienia roli dyżurnego.
13.00 – 14.30 Odpoczynek.
Zabawy i zajęcia o charakterze relaksacyjnym w sali zajęć lub na powietrzu.
Indywidualna praca z dzieckiem: wyrównawcza, opiekuńcza, mająca na celu
rozwijanie zainteresowań i uzdolnień.
Zabawy organizowane i spontaniczne przy niewielkim udziale nauczyciela.
Inne przedsięwzięcia i zadania wspierające rozwój dziecka.
14.30 – 14.50 Przygotowanie do podwieczorku. Czynności samoobsługowe i higieniczne.
14.50 – 15.10 Podwieczorek.
Wdrażanie zasad higieny, kulturalnego zachowania i spożywania posiłku.
Poznawanie wartości zdrowego odżywiania.
Rozwijanie umiejętności pełnienia roli dyżurnego.
15.10 – 17.30 Dowolna działalność dzieci, zabawy w sali lub na powietrzu .
Zabawy i ćwiczenia indywidualne z dzieckiem, dostosowane do jego
możliwości i potrzeb. Zajęcia dodatkowe rozwijające zainteresowania
i uzdolnienia dziecka. Zabawy i ćwiczenia rewalidacyjne dla dziecka z
niepełnosprawnością. Zabawy dowolne w sali lub na placu przedszkolnym.